Covid-19 restriktioner:

Vi følger myndighedernes gældende anvisninger ift. max antal personer i salene, Kulissen (95 kvm) og Spejlsalen (73 kvm) i Self-tape lokalet dog max 2-3 personer.

Åben Studio: Filmskuespil med Daniel Kragh-Jacobsen

Onsdage 2. september - 25. november (dog ikke 9/9 & 14/10)
Kl. 9.30-12.30
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
Ubegrænset
Løbende og gerne inden 9. august
200 kr. for Åben Studio træningskort 2. halvår 2020
Åben Studio: Filmskuespil med Daniel Kragh-Jacobsen

Målet for dette Åben Studio forløb er, at skuespilleren lægger frygten bag sig.

Du vil få en forståelse for filmprocessen og de redskaber, der gør, at du fremover kan være mere til stede foran kameraet.

Vi ser på de omstændigheder, der burde findes og fungere for, at du kan levere en god præstation. Disse omstændigheder kan være en velskrevet tekst, instruktion, arrangement, kamera og scenografi etc. Vi vil arbejde på at give dig en personlig værktøjskasse, som du kan bruge aktivt, hvis nogle af disse omstændigheder ikke er til stede eller ikke fungerer.

Som deltager vil du  få et indblik i instruktørens redskaber, men også i hvilke redskaber du selv kan bruge for at udvikle din karakter.

Målet er, at du efterfølgende vil kunne møde op til en casting eller på et set, og hurtigt komme troværdigt ind i din rolle og forbinde dig til dine medspillere.

Daniel Kragh-Jacobsen er uddannet filminstruktør fra American Film Institute Conservatory. Hans redskaber stammer bl.a. fra hans tidligere lærer Rob Spera og instruktørcoach Adrienne Weiss.

Daniel kommer fra en baggrund med musikvideoer og reklamefilm, men har også skrevet og instrueret flere kortfilm og webserier. Hans film ”Næste Stop” var bl.a. Robert-nomineret i 2019

Læs mere om Daniel Kragh-Jakobsen her

obs. Der undervises ikke 9. september og i efterårsferien, onsdag 14. oktober.

Obs. Ønsker du at deltage på holdet, så tilmeld dig venligst på forhånd.