DSF Studio - efteruddannelse og netværk

29/8 + 5/9 + 12/9 + 19/9 + 26/9 + 3/10 + 10/10
kl. 17- 19.30
Anne Rosing Instituttet, Svanemøllevej 92, 2900 Hellerup
Overtegnet men stadig åben for tilmelding til ventelisten hos DAF
1000 kr. / andre 2.600 kr.
Anne Rosing Metoden med Britt Hein

Det vigtigste i alle former for stemmetræning, både når det gælder sang- og talestemmen, er at finde frem til, hvad der er det helt specielle ved netop din stemme.

Stemmen er dit visitkort
Anne Rosing Metoden er udviklet af den erfarne sangpædagog af samme navn og handler om at finde kernestemmen og frigøre den gennem stemmearbejde og fysiske øvelser. Det overordnede mål er at finde frem til, hvordan du giver din stemme de optimale arbejdsbetingelser, så du kan udtrykke dig frit og musikalsk nuanceret.

Genfind din kernestemme
Ved hjælp af enkle og præcise øvelser lærer du en metode til at generobre din kernestemme: Den stemme, som du er født med, som har stor frihed, et stort omfang, mange klanglige nuancer og stor styrke og bæredygtighed.

Kurset gennemgår

• Sangerkroppen

• Kernestemmen

• Kompensatoriske spændinger

Forberedelse

Deltagernes repertoirevalg skal fremsendes på noder/becifringer i rette toneart til underviseren 14 dage før kursusstart.

Britt Hein
Sanger og sangpædagog, uddannet fra Rytmisk Konservatorium i København. Studielektor i sang ved Musikvidenskab på Københavns Universitet og Certificeret i Anne Rosing Metoden / Voiceembodiment. Sideløbende med sangkarrieren har hun uddannet sig i flere aspekter af arbejdet med stemmen og kroppen.

Kurset udbydes i samarbejde med Dansk Artist Forbund.

Tilmeld dig her hos DAF