Castingkursus med Djamilla Hansen

5. august
500 kr.
Castingkursus med Djamilla Hansen

Casting- proces eller resultat?

Få det bedste ud af at gå til casting.

Der arbejdes med forberedelse til casting, tekstarbejde, improvisation og kameraforståelse.
Deltagerne skal påregne at forberede tekster til kurset.'

Djamila Hansen har arbejdet som Casting Director siden 2002. Djamila er både caster, instruktør coach og har castet alt fra film, tv-serier, og kampagner til teater. Djamila har en intuitivt tilgang til casting og lader det der sker i castingen folde sig ud naturligt. Naturlighed, ægthed og tid er aspekter Djamila vægter højt i en casting situation. Djamila har nogle helt klare holdninger til hvad der fungerer, men hendes primærer fokus er at hjælpe skuespillere med at præstere sit bedste i castingen.

Djamila Hansen har bl.a. castet filmene ” En Soap” ,”Idealisten”, ”Darling” og tv-serierne ”Rita”, ”Norskov”, “Ditte & Louise" og ”Liberty”. Med en baggrund i teater har hun også arbejdet som instruktørassistent på Dr. Dante, Aveny-T og Det Kgl. Teater og været instruktørassistent på film for instruktør Pernille Fischer Christensen og Birgitte Stærmose.

Djamilla Hansen IMDb