Aalborg: Audition, Self Tape og Cold Read Teknik med Andreas Lyon

22. oktober
300 kr.
Aalborg: Audition, Self Tape og Cold Read Teknik med Andreas Lyon

Andreas Lyon er skuespiller og acting coach, og er vendt hjem til Danmark efter 10 år i Los Angeles,  hvor han har arbejdet på serier som 'CSI' og 'Weeds' . Andreas har stået overfor folk som George Clooney, Tim Miller og Dennis Villeneuve.

Andreas har på egen krop gjort sig sine erfaringer i Hollywood, og har gennemført over tusinde auditions og callbacks – mange via self tape. Han har arbejdet med casting, coachet unge talenter, og været primus motor for professionel skuespillertræning i auditionteknik for film- og TV i en lang årrække.

På denne intensive 2 dages workshop arbejdes der med teknikken Cold Read – en udbredt disciplin i Hollywood. Cold Read forøger evnen til hurtigt at se opgaven klart, træffe stærke valg, og gå ind i rummet med fornyet sikkerhed og glæde – hvad enten det er hos casteren eller hjemme med self tape.

Markedet er i vækst. Flere skærme betyder flere jobs, og højere internet-hastigheder betyder større informationsdeling. Jeg har oplevet, hvordan rigtig træning resulterede i god self tape, som åbnede døre, der før var lukkede. Det er ikke et spørgsmål, om jobbet er der. Det er et spørgsmål, om du er parat til at arbejde for det.” (citat Andreas).

Læs mere om Andreas Lyon her