Covid-19 restriktioner:

Vi følger myndighedernes gældende anvisninger ift. max antal personer i salene, Kulissen (95 kvm) og Spejlsalen (73 kvm) i Self-tape lokalet dog max 2-3 personer.

Opera-repertoire kursus med James Sherlock

21-24. september
Kl. 10.00-18.30
DSF Studio, Kulissen
10. august
350 kr.
Opera-repertoire kursus med James Sherlock

Har du brug for at få genopfrisket noget af dit repertoire eller komme i dybden med nogle sange, som du arbejder på lige nu? Så er dette operakursus måske noget for dig.

Kurset består af individuelle sessions med pianist og dirigent, James Sherlock.
Hver sanger får individuelle 2 sessions á 1 times varighed og du bestemmer selv, hvilket repertoire du medbringer – måske et repertoire, du har arbejdet med fornyligt eller noget som du arbejder på nu. James Sherlock er velbevandret i det meste, men er især stærk i repertoire på tysk og engelsk – fra opera til Lieder.

James Sherlock er dirigent og pianist og optræder ofte på koncertscenen med navne som Angelika Kirchschlager, Dame Sarah Connolly, Benjamin Appl, Sir Thomas Allen og Dame Shirley Bassey. Han har ligeledes optrådt som solist med London Symphony og English Chamber Orchestras, ligesom han ofte arbejder på Opéra national de Paris og den danske opera. Du kan læse mere om James på: www.jamessherlock.me

NB. Valg af repertoire og evt. noder bedes sendt til James i god tid efter modtagelse af bekræftelse på deltagelse.