DSF Studio - efteruddannelseskurser for professionelle skuespillere, dansere, sangere og musicalperformere.

På vores kurser kan du møde nogle af de bedste danske og internationale undervisere. Vi tilstræber at tiltrække kapaciteter inden for både de mere traditionelle discipliner og nye kunstneriske arbejdsmetoder.

Vi tilbyder både fagopdelte kurser og kurser på tværs af de forskellige faggrupper. I nogle tilfælde er kurserne niveauopdelt for at give deltagerne det størst mulige udbytte af undervisningen.

Transporttilskud: Bor du i en anden landsdel og deltager i et af vores kurser af flere dages varighed, tilbyder forbundet at refundere omkostninger til transport (billigste transportform) og logi for op til 1.500 kr. ved ansøgning før kursusstart og mod forevisning af gyldige kvitteringer. Tilbuddet gælder ikke audition, arrangementer og den kontinuerlige Åben Studio undervisning.

Obs. Der kan ikke søges støtte fra Gramexfonden til DSF-kurser eller kurser, hvor DSF samarbejder med en anden arrangør.

Sangworkshop med Klaus Møller

12-16. november
kl 10.00-15.30
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
8. oktober
700 kr.
Sangworkshop med Klaus Møller

Workshoppen tager udgangspunkt i, at en god sangstemme skal være stærk, fleksibel og udholdende. Ved at lave funktionelle sangøvelser vil deltagerne få trænet - og udfordret - deres stemmer. Sangøvelserne vil naturlidt lede over i de sange, som deltagerne vil arbejde med i løbet af ugen.

Deltagerne bedes medbringe 3 forskelligartede sang. Sangene skal gerne kunnes udenad.

Klaus Møller er én af Danmarks mest benyttede stemmecoaches, og er sangpædagog inden for teater, musical, film og tv. Han har i de sidste 30 år arbejdet professionelt med træning og rehabilitering af stemmer.

Læs mere om Klaus Møller her

Torsdag kl. 13.00-15.30 og fredag kl. 10.00-15.30 vil pianist, Jakob Lindbirk, akkompagnere.