Teater/Underholdning

Teaterrabat med medlemskortet

En række teatre giver altid rabat på teaterbilletter ved forevisning af DSF-medlemskort. Vis derfor altid dit medlemskort, når du køber teaterbilletter.

Nogle teatre kontakter af og til DSF med særlige rabattilbud til medlemmerne i forbindelse med konkrete forestillinger. Hvis rabatten er på over 30 procent af billetprisen, lægger vi dem på nedenstående liste over konkrete forestillingsrabatter.

Cinemateket

Du har nu mulighed for at tegne et medlemskab af Cinemateket med 20% rabat.
Medlemskabet koster normalt 275 kr. (DSF-pris 220 kr.) og giver adgang til følgende fordele:

• Op til 35 % rabat på alle ordinære forestillinger i Cinemateket
  • En ledsager med til medlemspris
  • Hver 11. billet er gratis
  • Gratis adgang til første visning af Månedens Film (så længe billetter haves)
  • 20 % rabat på menukortet i Restaurant SULT (tirs.-fre. 12-22 og lør.-søn. 17-22. Ingen rabat på drikkevarer eller brunch i weekenden).
  • Nyhedsbrev med særlige tilbud og adgang til programmer, før det trykte program udkommer
  • Månedens medlemstilbud i Cinematekets butik
  • Særforestillinger kun for medlemmer

Du kan læse mere om Cinemateket og medlemsaktiviteterne her

Kode til medlemstilbuddet kan du få ved at kontakte Tine Fangel på tlf. 33242200
Du kan oprette dig som medlem her

Særligt medlemsarrangement på Cinemateket 10. juni 2017

Mød Ilselil Larsen

Op gennem 40’erne var Ilselil Larsen (f. 1934) dansk films helt store barnestjerne, og hun fortsatte med succes på lærredet, til hun som 25-årig blev træt af at være vidunderbarn og indstillede karrieren. Det søde og naturlige barnesmil strålede allerede i de tidligste små roller, og hun tog danskerne med storm som Palladiums svar på Shirley Temple. Mød hende til en samtale, når Cinemateket den 10. juni flyver hende til Danmark fra hjemmet i Frankrig for at dele minder fra en begivenhedsrig tid som barne- og ungdomsstjerne i dansk film. Efter hyggesnak i salen byder Cinemateket på kaffe og kage i Asta Bar inden visningen af ’Vi kunde have det saa rart’ fra 1942. Arrangementet starter kl. 16.30.

Medlemmer af Dansk Skuespillerforbund tilbydes billetter til en medlemspris 50,- kr. til dette arrangement. Billetter kan købes på tlf. 33 74 34 12 eller i receptionen/billetsalget i Gothersgade 55.

Teater Café PROMENADEN

Den gamle Teater Cafè PROMENADEN på Frederiksberg er blevet smukt renoveret og har et udsøgt menukort. Der serveres natmad og brunch i weekenderne. Hertil lækre vine, long drinks, cocktails og samt kølige fadøl. Du kan også holde dine kreative møder i cafe’en.

”PROMENADENS Kulturkalender” for både store og små er under udvikling – Glæd dig. Ideen har været at skabe et mødested for teatret a la det gamle Brøndum.

PROMENADEN tilbyder DSF’s medlemmer 20 % ved fremvisning af medlemskortet. Kom og mød dine kolleger før og efter arbejdstid …

Teater Cafè PROMENANDEN
Frederiksberg Alle 58, 1820 Frederiksberg

Teatermuseet

Gratis adgang for medlemmer og ansatte i Dansk Skuespillerforbund.

Teatermuseet i Hofteatret
Christiansborg Ridebane 18
www.teatermuseet.dk
teatermuseet@teatermuseet.dk

Åbningstider:

Tirsdag, onsdag og torsdag kl. 11-15
Lørdag og søndag kl. 13-16

Museets samlinger beskriver det dansksprogede teaters historie fra 1700-tallet til i dag. Samlingen rummer malerier, tegninger, stik, fotos, kostumer, kostumetegninger, dekorationsmodeller, arkivalier samt en lang række forskelligartede genstande med tilknytning til teatrets verden.

Der er adgang for publikum over hele teatret, på scenen, i garderoberne, på balkonerne og i de små loger.

Danmarks Filmakademi

VIL DU VÆRE MED TIL AT STEMME OM ROBERT?

Som medlem af Dansk Skuespillerforbund kan du gratis blive medlem af Danmarks Filmakademi, der bl.a. uddeler Robert-priserne hvert år.

Det er en faglig jury, der nominerer film og filmfolk til priserne. Men som medlem af filmakademiet kan du være med til at stemme på lige præcis de film og de personer, som du synes, fortjener en pris.

Som medlem vil du også blive inviteret til en række arrangementer og visninger af film i løbet af året.

Du kan melde dig ind på akademiets hjemmeside www.filmakademiet.dk

syngdansk_websitebanner_stage2